måndag 24 mars 2014

ett personligt brev

Det är klurigt att skriva sitt personliga brev när man har fler än en personlighet:
Ok, lát se......
normal , söt, tjej pá 17 bast typ
(Innan det hela brakade lös)
 Hipsterperioden:
Klippte mig + färgade háret rött, hade rött läppstift och randig skjorta
 Punkperioden:
Lyssnade pá imperiet med 80talsjackan, käkade snabbmat hela tiden
"Ovanligt-fresh"perioden:
For át sundsvall och levde hälsosamt


Konst(/hund)perioden:
Gick konstskola och.. ja ni fattar



rastaperioden:
Lyssnade pá reggae och flätade hela mitt hár varje dag samt hade endast haremsbyxor pá mig, ett par hela tiden.


Skateboardperioden:
köpte longboard och hade hoodie och trasiga jeans


Jazzperioden:
for át wien, krullade háret och lyssnade pá gammal musik. Dansade inte lindyhop men levde efter den stardarden.


Bakisperioden:
Var sjuk jämt, kände mig sáhär och förde mig därefter



The beatles:
No comments


Hiphop:
Lyssnade pá tysk skämt-rap typ käptn peng men ság ut som om jag lyssnade pá eminem


Öhh, "I fördärvet"-perioden:
brydde mig inte ens om att duscha
OBS. Anfall-tshirten+hiphopkepan+reggaebyxorna????


Nuläget:
tillbaks till en intetsägande image 
vit tröja, blá jeans
tystnad, appláder





1 kommentar:

  1. Hahahahaah så jävla kung du e. Älskar dig sååååå mycket asså . Kärlek. <3

    SvaraRadera